Gondban vagyok. Én, aki a szavaknak szentelem az életem, most nem tudom őket a szolgálatomba állítani. Kevesek. Akarnám, hogy a világ megtudja, milyen komoly dolog történik most velem, de amint a szavak elhagyják a számat, megváltozik a jelentésük. Hogy fogjátok most megtudni, milyen misztikus véletlenek alakítják az életemet? Hogy mennyit számít egy pillanatnyi döntés? Egy hangsúly? Egy pillantás? Egy érintés? És főleg egy-egy szó? Hogy magyarázzam el nektek, miért félelmetes az, ha az embernek az élet tálcán kínálja mindazt, amire egész életében vágyott? Hogy mekkora most rajtam a felelősség? Hogy milyen felfoghatatlan ez az egész nagy egybefüggő eseményrendszer, aminek két hete a részese lettem, és minden egyes nappal mélyebbre sodor?
A szavak, legmélyebb szövetségeseim cserbenhagytak. A misztikum bent reked, bennünk formálódik, fejlődik, alakul tovább, azzá, amivé lennie kell.
 

Szerző: Salamon Piroska  2010.04.15. 21:17 Szólj hozzá!

Címkék: blogszemelvény

A bejegyzés trackback címe:

https://salamonpirireferencia.blog.hu/api/trackback/id/tr581924801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása